انشا کودکانه در مورد پیروزی انقلاب اسلامی انشا درباره انقلاب اسلامی تحقیق در مورد انقلاب اسلامی ایران pdf انشا درباره پیروزی انشا در مورد امام آمد شعر در مورد 22 بهمن مطلب در مورد پیروزی عکس های پیروزی انقلاب اسلامی ایران

 

این روزها در تاریخ سرزمین سر بلندمان همیشه ماندگار است، روزهایی که مردم دست به دست هم دادند و با هدایت و رهبری حضرت آیت الله خمینی (ره) سرنوشت جدیدی را برای خود رقم زدند.

مردمی که دیگر از ظلم و ستم به ستوه آمده بودند و خواستار دولت و حکومتی جمهوری و اسلامی بودند تا بر پایه ی آن بتوانند قوانین اسلام را پیاده کنند و عدل و عدالت را در جامعه به اجرا در آورند.

در همان روزها بود که کسی از مرگ نمی ترسید و با آغوش باز به سوی مرگ پر می کشید و با خون خود می خواست تا مردمی که می مانند در آزادی و دور از ستم زندگی کنند.

مردم دیگر رژیم وابسته و طاغوتی را نمی خواستند و با هر فریاد خود این را به گوش حکومت و جهانیان می رساندند، در این میان رهبری فرزانه هدایت گر و روشنی بخش مسیری بود که مردم خواهان آن بودند.

با هر شعار و هر قطره ی خونی که ریخته می شد کاخ شاهی محمد رضا شاه پهلوی به لرزه در می آمد و ترس بر ساکنانش مستولی می گشت، به همین خاطر بود که آن ها از ترس گریختند.

آن ها دیگر در بین مردم جایی نداشتند پس از ترس جانشان فرار را بر ماندن ترجیح دادند و کشور به دست مردم افتاد.

در این میان امام خمینی (ره) هوشمندانه مردم را راهنمایی می کرد تا در مسیر درستی قدم بگذارند و انتخاب درستی کنند، او با تمام مقاومت های حکومت بختیار به ایران بازگشت تا در کنار ملت خود باشد.

در ماه بهمن بود که ملت و رهبر کنار هم به پیروزی رسیدند و به خواسته ی دیرینه ی خود رسیدند.